moto boy

i lördags pratade jackie och jag och oscar lite grann om personer som man får ligga med även om man är ihop med någon. ni vet, typ madonna. eller bernard black. jag kom inte på någon. sen när jag körde ner till norrköping stod det solklart. moto boy. mm...

time to sleep. jag har inte gjort vad jag ska ikväll. inte skrivit på slutrapporten som jag borde. imorgon åker jag till lund för att hälsa på mia och följa med på bal. åker inte förrän 17.33 så ska försöka hinna jobba lite innan. kanske ett hästbesök. vore himla fint.

papper överallt. vi hörs imorgon. den som inte somnat än tipsar jag om att lyssna på titiyo och moto boy "if only your bed could cry". natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0