scrubs

kom hem från jobbet (på restaurangen) strax efter tio, jobbat sen tolv med avbrott mellan två o fyra när jag jobbade med SM istället. tänkte att jag skulle fortsätta jobba med SM när jag kom hem men jag orkade faktiskt inte. nu har jag kollat dubbelavsnitt av scrubs istället. jag tror inte det blir något mer jobb gjort ikväll.

förut skrev jag på min slutrapport. minimum tio sidor är det som gäller. hade skrivit fyra när jag insåg att jag inte ändrat till 1,5 radavstånd - vilket plötsligt gav mig sju sidor och gjorde mig på väldigt mycket bättre humör!

på lördag laakso. på söndag kommer borlänge. på måndag ska  min rapport till projektledningen in och den har jag inte börjat på. har alltså till på fredag på mig att fixa det. herrejösses...

C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0