...

dåliga nyheter. dåliga dåliga nyheter. jag vill inte vara på turné nu. vill bara härifrån och hem. ingela ringde och berättade att olga är jättedålig igen. att det är hemskt att se henne. att hon inte vill röra sig och andas tungt. och jag lovade mig själv att inte utsätta henne för det igen. att om det hände igen skulle hon inte behöva gå igenom det en gång till. och nu händer det igen. och nu ska jag alltså ta ett beslut. men jag vill inte. jag bara gråter. jag kan inte förstå. det kan inte vara sant. det får inte vara såhär. det är helt ogreppbart. ska hon alltså försvinna? min olga? försvinna? jag vill inte vara med. hur ska det någonsin kunna bli bra. hur ska jag någonsin kunna ta ett sådant beslut?

jag fattar inte. jag vill inte. och jag tror inte på att någon någonsin kan förstå.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag är så himla ledsen.

2009-11-22 @ 12:18:41
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: teresa

Kram

2009-11-22 @ 13:19:54
Postat av: johanna

hoppas hon blir bättre! kram

2009-11-23 @ 12:41:12
URL: http://stort-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0