Stockholm.

fina saker väntar där hemma. jag i Stockholm ikväll. och igår. och imorgon. norge på måndag. ost & vin-kväll i bussen. sjuttio mil. fem dagar i norge. sen tre dagar hemma. tre dagar hemma.

när jag står och säljer kommer det nästan varje dag fram någon eller några som känner igen mig. de flesta känner jag igen. några har jag aldrig sett förut. några har läst min blogg. några har jag köat ihop med. några känner jag rent av ganska väl. det är roligt. bli igenkänd. och hälsad på. så hälsa gärna på mig om du är på konsert och ser mig sälja skivor.

ont i halsen. jätteont. svininfluensa. allt är svininfluensa nu. så fort någon hostar skriker någon annan SVININFLUENSA! som att något som förut varit en myt plötsligt blivit verklighet sen johan blev sjuk. fast jag är ju som alltid övertygad om att sådant inte händer mig. har den inställningen till allt. svininfluensa, rån, döden.

kom och köp en box. eller en skiva. kom och köp. kom och köp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0