avgiftning dag 3

inte speciellt aggressiv. eller minnesförluster. tror jag. shit. hur ska man veta det? känner mig iaf som vanligt. igår var jag oerhört frustrerad. jag och daniel gick nämligen och åt lunch. efter mycket om och men hittade vi en kinarestaurang men det enda som 1. var vegetariskt 2. inte innehöll socker 3. inte innehöll vitt mjöl, var salladsbuffén. då blev det alltså salladsbuffé. sen middag ganska nära inpå det. enligt boken ska man hålla sig till råris om man ska äta ris. och middagen var ris och fyllda paprikor. åt därmed paprika och massor av sallad. men inte riktigt mätt. lunchen idag blev en grekisk sallad. inte riktigt mätt. sen middag! med potatis och rotfrukter och aburgine. åt som en häst. potatis är ok. det står i boken att man behöver större portioner mat när man tar bort vissa saker. tanken är ju inte att man ex bara ska äta sallad, tanken är ju att man ska lägga till något av de tusen saker man faktiskt kan äta. typ quorn, soja, råris, quinoa. vore jag bara hemma vore det enklare. men har iaf utvecklat en kärlek till knäckemackor (som enligt boken är ok; knäckebröd eller osötat mjukt fullkornsbröd - men det tycker jag är äckligt). har ätit upp alla knäckemackor på spelstället. tog sista innan jag gick idag.

säljer skivor utomhus i göteborg, det finns för dåligt med plats i foaljén. jag frös väldigt mycket igår men idag funkade faktiskt riktigt bra. mer förberedd och lite varmare. igår hade jag (som ni kanske förstått) frost på mitt bord när jag kom ut för att sälja efter gig. inte såå roligt. rullar in grejerna under giget och värmer mig inomhus. idag gick jag och hämtade te och knäckemacka. ställde mig sen o kollade på giget. kom på hur jag måste se ut. petade till markus i sidan, fnissade o sa "jag är på gig och äter knäckemacka". kändes malplacerat.

ärligt talat. fryser fortfarande. vill ta en varm dusch men tror inte jag kommer vilja kliva ur igen. kanske bättre att låta bli. tv:n visar bara skräck. förstod för en stund sedan att det både var lördag och halloween. hade tippat på kanske måndag.

hoppas ni har det bra.
kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0