Cruella Productions

jag har en firma som jag kallar Cruella Productions. från början dB Cruella Productions för att slippa förkortningen cp. sen orkade jag inte tycka det var ett problem längre. men för att komma till sak: jag har en hemsida; www.cruellaproductions.se . den har aldrig haft någon info fastän jag haft den i två år (!). nu håller jag på att försöka fixa det. eller. ärligt talat är det mest martin. jag ändrar och han rättar. än så länge är den inte så mycket att hänga i julgranen, men snart. snart!

om fyra timmar går mitt tåg till stockholm. därifrån buss senare ikväll. har bara packat om väskan i nyköping ikväll. lämnade daniel på bjertorps slott igår fm. bjertorp slott. daniel. inte såå sugen på att åka. sovit ensam i lägenheten för första gången. nu tvätt och sen kolla packningen och sen åka. kanske lunch också.

hade en vision om att måla om och fixa mammas kontor på fredgagården innan hon kom hem från thailand. hon åkte 19 okt och kommer hem 8 nov. jag åkte 20 okt. idag är min första "lediga" dag. finns ingen poäng med att åka till norpan för att ha ännu längre tillbaka till sthlm. nästa lediga dag är måndag 9 nov. så gick det med det.

måste få något gjort. hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0