för en lång lång tid

som sista dagarna i livet. lite så känns det. ledig hela veckan nu. tisdag nästa vecka åker jag på turné och är inte ledig igen förrän långt långt framöver. långt långt. ungefär åtta veckor. försöker fixa allt. bokföring. bordsdekoration till pappas 50årsfest. hundratals matlådor till daniel så att han inte svälter ihjäl när jag är borta. det skulle han såklart inte göra. det är nästan alltid han som lagar mat åt mig. vill bara vara på den säkra sidan.

måste också säga att jag är väldigt glad att jag har så mycket jobb. jobb är bra. jobb är pengar. pengar må vara materiellt men en lättnad att inte behöva tänka så mycket på dom.

ikväll blir det daniels specialité. wook med nudlar. ingen gör det som han gör det. men så är det ju allt som oftast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0