Göteborg

nu i göteborg på mitt favorithotell. tittar ut över liseberg och tittar ibland ut över min säng där mina nya fina stövlar ligger. jag har verkligen letat. efter de perfekta. perfekta. stövlarna. att hitta stövlar när man har storlek 41 men normaltjocka ben är inte så lätt. skaften ökar med storlek. logiskt nog. kunde typ få in två ben. sen plötsligt. som en uppenbarelse.


strax ska vi gå och äta. jag vill egentligen sova men de andra har spelat och är hungriga. det kan man ju förstå. jag har ätit sedan lunch och är ändå hungrig igen. de har inte. jag vill ha mina stövlar men misstänker att det kommer se underligt ut. uppiffat.

jag måste klippa mig. igen. jag såg bilder på när håret var nyklippt. det såg annorlunda ut. kortare.

the tiny på p3 live session nu. deras nya skiva är grym. jag har tjyvlyssnat för jag köpte den på releasefesten i måndags. köp den. 14 oktober. www.thetiny.net . ni kollade väl videon?

kärlek.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jobbigt för mig också som har lite tjockare vader men världens minsta fötter, omvänt problem haha. Jag saknar dig! Puss och kram!

2009-10-08 @ 16:00:23
URL: http://x-that.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0