Sikfors Herrgård

 

 

Turné, dag 1. Sikfors Herrgård.

Vet inte vad det är med herrgårdar ger mig creepy feelings. Vi åt lunch på Gripsholms Värdshus. Också herrgård. Jag gillar inte herrgårdar. Jag skäms över att säga det men jag gillar rena, nya hotell. Vore charmigt att älska herrgårdar och antika hus. Jag gillar klassiska, vanliga hotell. Inte så himla originellt. Inte sött eller personligt, men ljust och rent och anonymt.


Ta det rätt. Jag har inget emot att vara här såklart. Jag var fylld med massor av energi idag när jag fick kliva på turnébilen igen. Jag skulle gärna vara hemma hos Daniel men det är skönt att röra på sig och göra något. Två månader hemma har gjort mig lite lat och van.

 

Underligt kan tyckas, men jag får alltid mer saker gjort när jag är på turné än vad jag får när jag är hemma. Inte typ byta däck såklart, men pappersarbete. Jag sitter flera timmar vid datorn. Hemma finns så många roligare saker att göra. Hästarna. Daniel. Vänner. Sen ska det diskas och dammsugas och allt det där. Nu sitter jag bara här och skriver broschyrtexter och planerar hösten. Ett lugn i det.

 

Soppa klockan 18. Middag kl 20.15. Sömn. Frukost. Vidare till Oslo.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken turné är det som gäller nu?

2009-10-21 @ 09:19:28
URL: http://hemlighetenskammare.blogspot.com
Postat av: tilla

Sofia Karlsson :)

2009-10-22 @ 01:23:50
URL: http://dontblamecruella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0