Long time no speaky

som Manny kanske skulle ha sagt. Jag har inte bloggat på jättelänge. Jag har jobbat. Och jobbat. Och jobbat.

Idag är jag sjuk och är sängliggande tillsammans med en ganska stor dos självömkan. Igår var vi och tittade på en lägenhet i Skarpnäck. Fin lägenhet och bra läge. Bara att hosta upp en miljon. Om man hade. Utgångspris 675 000 kr. Nu uppe i 800 000 kr. Lovade mig själv att inte få ett ha-begär. Det gick ganska bra. Men det vore fint att ha en lägenhet med lusthus.

Upp och iväg. Ska ta mig till tåget för att ta mig till Nyköping så att jag kan bli omhändertagen. Sjuk och ynklig.

Vi ses.

Kommentarer
Postat av: Linda

krya på dej, å välkommen tillbaka till bloggen :)

2009-09-08 @ 22:05:05
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0