måndag

måndag förmiddag. först maia hirasawa. nu cure. städar och styr i repan. viker kartonger, torkar ur lådor, sådana saker. ska nog ta en vända över skrivbordet också. reta tim. göra riktigt rent. ser det underligt nog som djävulskap snarare än en fin gest. tror att det här är ett ordnat kaos som jag inte är smart nog att förstå. kan vara så. kan också bara vara ett skitigt kaos.

inatt blev jag klar med halsduken. satt i sängen och knöt fransar istället för att sova. lycklig som ett barn när den var klar. somnade med den bredvid mig i sängen. hade den på mig på väg till jobbet imorse. en kille hälsade glatt när jag korsade gatan. tänkte att det var för att jag hade en så fin halsduk. eller så var det för att han jobbade i huset jag bor i. jag vet inte men halsduken är min nya kärlek. som en pojkvän av garn. ska lägga upp en bild sen. de jag tog igår blev så dåliga, det var för mörkt i rummet.

pannkaka till lunch idag. har lite cola kvar. ska gå o handla frukt o fixa på lunchen. kanske mer cola. har utvecklat ett otäckt beroende av läsk. helst cola. inge vidare bra. och träna blir det inget ikväll tror jag. kände mig febrig igår och lite konstig idag med. och inga roliga pass. såhär länge har jag inte hållit upp med träningen sen jag började i början av januari. kanske tappar mina muskler. kanske ska träna ändå... imorgon blir det aerobics i alla fall. och på torsdag mitt favoritpass. topp notch!

jobba kanske. ja tack.

Kommentarer
Postat av: sandra

det låter så himla fint med egenstickad halsduk. ser fram emot bild. :) annars hoppas jag att allt är bra med dig. mm.

2010-02-01 @ 17:54:37
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0