Träna, sova, äta, jobba

hemma från träningen kl 22. nu ätit nudlar med cashewnötter och en morot. innehöll allt man behöver för att bygga upp kroppen igen. men vem orkar laga mat så dags? blir så himla skevt när man tränar så sent (20-21). men passet var roligt. hon som ledde det idag ska leda det framöver. ska nog planera in så att jag tränar tisdag 20-21 och torsdag 18-19 varje vecka. två favoritpass kan det bli. sen nåt spontant däremellan. söndag antagligen. kanske den hysteriska killen igen. satt o kollade genom fönstret idag när han ledde ett annat pass. vilken kille... i varje byte uropar han "UH UH!" och ler på ett sätt som jag faktiskt inte kan beskriva med ord. jag fnissade när jag tittade på honom. fast ledare ska ju vara så. hurtiga.

medan jag åt fixade jag min bokföring. låg efter lite från januari. fixat och klart. mobilräkning betald. interneträkning betald. maten i magen. väskan är urpackad. handduken på tork. nu är det bara sömn som fattas. om exakt åtta timmar kommer byggarna och ropar GOD MORGON GOD MORGON och tänder i taket. sen går de allt som oftast ut igen och lämnar tänt. tack så mycket.

fikade förresten med michaela idag. har inte sett henne sen p&l i somras och det mindes hon inte ens. innan det i maj på sm i poesi. inte igår direkt. och så gick Han förbi och stannade och sa hej. honom som jag inte heller sett sen i maj och när jag såg honom då gjorde jag bort mig. men det minns han nog inte och jag mindes det inte förrän han gått. något underligt med honom. svårt att sätta fingret på det. i guess he broke my heart. något gjorde han med det i alla fall. jossan sa en gång att det finns personer som kanske alltid kommer kännas oavslutade. eller alltså det är ju avslutat, det är ju skitlänge sen men liksom känslan av att det borde ha slutat annorlunda. inte lyckligt, bara borde ha avslutats på något annat sätt. det bara rann mig ur händerna. han var inte kär i mig. det är en jävligt svår sak att förbise. men nu var det i alla fall kul att se honom. och det var på något vis lite skönt när han gick.

m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0