måndag

läste precis mina nyårslöften;
  • ta ingen skit
  • be inte om ursäkt
  • följ hjärtat
  • ta aktiva beslut
  • tro på dig själv
jag tycker det går bättre nu än förut.
har sovit oroligt i natt. först problem att somna och sen när jag väl gjorde det hade jag mardrömmar där det gick män i lägenheten. det låter ganska fånigt men sen inbrottet rycker jag till när jag ser okända män med mössa inomhus (!), män som bär på stora saker inomhus, konstiga ljud vid dörren osv. idag var det ett gäng män på kontoret för att skotta bort snö från taket. varje gång de gick in vid repan kände jag nån form av obehagskänsla i bröstkorgen trots att jag vet att de är snälla.
upptäckte precis att jag bokat ett friskis pass kl 19. fan också. jag brukar alltid vilja träna och jag vill ju faktiskt lite nu med men så seeeegt att vänta till kl 19. men det ordnar sig. och imorgon aerobics kl 20. kommer bli himla dansant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0