Ingen vanlig fredag

imorgon är det inte vanlig fredag. imorgon är grammis-fredag. jag har packat ner klänningen och två par skor. i valet och kvalet mellan stövlar och nya skorna. kommer se ut som på turnéfesten i linköping. mer eller mindre exakt. det är lite tråkigt. daniel sa åt mig att inte tupera mitt hår. känns lite sorgligt men han har nog rätt. det blir platt som en pannkaka. hur f*n jag ska få klänningen att sitta uppe den här gången vet jag inte. de senaste två gångerna har det varit ett rent helvete. den har inga band och envisas med att hasa ner. när jag gått till hotellet efter festen i linköping o tog av mig jackan hängde klänningen med urringningen typ vid naveln (var tack och lov ensam!).

vad tror ni? fluffigt eller platt?




min första grammisgala! det är ju faktiskt lite häftigt. nu skönhetssömn. igen. tidigt idag, men har tränat tre gånger de senaste sex dagarna och är faktiskt fullkomligt slut.

natti.

Kommentarer
Postat av: Tant Marie

Är det gala så är det gala!

Fluffigt alltså.

2010-01-15 @ 14:08:51
Postat av: linda

jag röstar för platt!

2010-01-15 @ 16:40:12
URL: http://hemlighetenskammare.blogspot.com
Postat av: johanna

helt klart fluffigt! Vad grymt att du har börjat träna gummsi :)

2010-01-16 @ 00:01:16
URL: http://stort-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0