Bern/Zürich

april 2009:
mars 2010:
igår var första gången den här turnén som jag fick chans att känna igen mig. vi spelade på Bierhübeli i Bern. jag var där med anna förra våren. då såg det ut som översta bilden. nu som nedersta. kanske ser deppigt ut men Bern var fint och bjöd på lite sol och kanske 13-14 grader varmt. idag är vi i zürich som också är varmt och skönt men lite regnigt nu på eftermiddagen. imorgon åker vi hem. eller: imorgon börjar vi åka hem. räknar med att vara i norrköping kring lunchtid på måndag. det blir en lång resa. på vägen ner tog jag åksjuketabletter inför färjan. de gjorde att jag var så trött att jag inte var med i matchen igen förrän kvällen därpå, typ 30 timmar senare. jag var så trött på dagen efter att jag somnade i badkaret på det superflotta hotellet! lite läskigt faktiskt. det är kanske värt att försöka utan tabletter på hemvägen. ska köra bil efter mindre än 24 timmar. vill ju inte köra av vägen...

sista spelningen. de här dagarna gick fort. blev inringd i torsdags med frågan om jag ville sälja skivor på turné i tyskland o schweiz med avresa från norrköping måndag 15.30. så blev det. och nu snart hemma igen. skönt. det finns personer jag saknar där hemma så jag nästan går sönder.

har stickat den här turnén också men det är en present så jag ska inte visa än. det är inte riktigt klart men nästan. kanske klart om nån vecka. får sticka lite i sverige med. har hört att man kan sticka även om man inte är på turné. ställer mig tveksam till det påståendet.

nu är det middagsdags! äta bör man annars dör man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0