Det här är vad dom säger

Och det här är vad alla har sagt om dig
Håll dig borta från honom
han kommer att såra dig

Det här är vad alla har varnat mig
hey, du är så bräcklig
det kommer att krossa dig

Det här är vad alla har sagt om mig
Håll dig borta från elden,
gå inte ute
bär alltid mössa
klä in dig i wellpapp
för du kommer skadas
ge dig inte hän
Du har så veka leder
du kommer skrapa dina knä

Och det här är vad magen säger om dig
Du gillar mig för mycket
det måste vara något fel på dig
Det här är vad hjärnan har sagt om mig
Jag måste vara galen
jag har aldrig känt så mycket
som jag gör när jag är med dig

Jag har aldrig känt
så mycket som jag gör
när jag är med dig

- Annika Norlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0