Kaos del 2

imorgon har vi turnépremiär. jag har hämtat bilen och tröjor och planerat och fixat. nu är det mest att hålla tummarna för att jag inte glömt något relevant.

har jag nämnt att det är kaos här? minst sagt. hämtade mina prylar i nyköping strax efter att jag hämtat resultatet av första lasset norrköping/nyköping. alltså sjukt mycket grejer. rummet blir inte större för att man kommer på att man har mer prylar som ska ta vägen nånstans. tyvärr.

ikväll ser det ut såhär:


försöker få ordning. vi var på ikea idag, jag och frida. köpte mig två förvaringslådor. som om det där kaoset skulle få plats i två lådor liksom. det fick det inte. det blev mest två lådor mer än tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0