Oslo

alltid oslo. eller hur? nu i oslo igen. allt har gått hur bra som helst idag. oslo smörar för mig. fin mat och bara smidigt allting. hann inte fika med tommy så vi köpte en muffin på 7eleven istället. lovade honom fika imorgon istället. min bästa busschaufför.

har haft feberkänningar under dagen men man får vara tyst om det. så fort någon säger "jag fryser" skriker alla SVININFLUENSA! och backar flera meter.

läst första kapitelet körkortsteori på förmiddagen. mest om övningskörning och fordonskategorier och lite grund. förstår nu att jag måste läsa på grundteorin också. uh. vill helst göra test direkt. fast jag skulle ju inte kunna svaren. har inget tålamod. vill bara bli klar. kanske borde boka ett teoriprov, sen är det bara att se till att bli klar i tid. ska fundera på det. kanske typ i slutet av januari. klarar jag det?

nu är giget snart slut. ännu en dag tar slut. det gör inget. det är rent av ganska skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0