spetskunskap

prickade nästan alla rätt. tjuvtittade bara lite. men det var nödvändigt för att säkerställa. alla lw-titlar i spår-ordning per skiva. senaste gick bäst. vatten under broarna var svårast. massa låtar jag hade glömt bort. kan sätta alla winnerbäcktitlar på ett par minuter. spetskunskap tror jag det kallas.

daniel sover. han är fin när han sover. jag kan inte somna. bara stressad över mail och bokföring. igen. som igår. men varit så himla duktig idag. börjar se slutet på bokföringstunneln. tror jag. en sten som släpper. varvade med disk och tvätt och matlagning. åstadkom världens godaste piroger. tur det. jag är inte pill-typen och det var pilligt. irriterande. frustrerande. men sen blev det bra och daniel sa att de var världens finaste piroger. han sa att vi borde fotat dom. kanske som minne. jag vet inte om jag någonsin kommer orka göra sådana igen. kanske när han blev så glad. trots allt.

jag vill köpa homer simpsons röst till min gps men får bara upp ett felmeddelande. doh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0