swing it magistern

kom in på rummet för en stund sen och nynnade helt spontant "swing it magistern swing it". blev själv förvånad. mamma också. hon garvade gott åt mig. ingen aning om vad det handlade om. min skalle. tänk om man fick en blick därinne.

idag köpt en väska. mycket nöjd. kunde välja mellan väska med nitar med korta band = svårare att bära eller utan nitar med längre band + axelband. valde besvärlig väska med nitar. såklart. men jag är förtjust. väskan och en elomvandlare är mina fantastiska engelska fynd så här långt. har hittat ett par skor också. det är alltid ett par skor. de står här på granngatan och ropar på mig. imorgon. ska titta en gång till. det är inget att vara rädd för. måste ta steget. ge dom en chans. en chans och 60 pund.

min systerdotter hade skrivit upp adresser till fyra vintage-butiker hon ville till. läst på internet att de skulle vara bra. började med en på monmouth street. alla vi väldigt exalterade när vi hittade butiken. rusade in. upptäckte att vi stod i en porrbutik. inte söt sexbutik med smak. porrbutik. typ läderselar. systerdotter 15 år höll på att självdö. syster nyfiken och ska pilla på allt medan systerdotter bara upprepade "kan vi gå nu? snälla, kan vi gå nu?".

nu sömn. imorgon åka hem. får tillbaka Pärlan. vi har varit isär sen slutet på januari. jag har saknat henne.

kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0