God Jul!

God jul kära vänner!
Nu är alla julkappar (nästan) inhandlade, lägenheten är städad (!) och jag ska börja slå in paket snart... Det tog Jonas tre timmar att avverka disken i köket, en stund senare ringer min mamma o säger att hon har med sig vår julklapp i bilen och att vi måste komma ut och bära. Vips, så hade familjen Olofsson/Edström en bänkdiskmaskin! Jonas såg glad ut, glad men trött...

Skolan tog slut för terminen i torsdags kväll, vi firade med middag och jag fick för tillfälle att använda min impulsköpta japanska klänning. Det tackar vi för!

Hoppas alla får en fin jul!
All kärlek från någon som påminner mycket om ett marsvin

image138

Kommentarer
Postat av: krille

God Jul!!

2007-12-23 @ 12:40:00
Postat av: sandra

haha. ni är ju faktiskt lite lika. gulligt!
god jul! (och hej jag vill se dig i den där klänningen!!)

2007-12-23 @ 12:53:33
URL: http://accordingtosandra.wordpress.com
Postat av: tindraz

Kul att den fina fina klänningen kom till nytta! Otroligt söt bild! =)

2007-12-26 @ 01:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0