Och då kom den till mig...

... i form av en liten räv, inte helt olik den här, faktiskt.



Om ni tittar mycket noga på bilden nedan, precis vid Lasses vänstra fot (från publiken sett) ser ni en räv. En mycket fin räv. För;
"Fan Jackie", sa tilla. "Vi borde köpa Lasse en räv."
"Självklart!" sa Jackie.

Sagt och gjort. Räven gjorde sig bra i Lasses historia om... ja, räven. Men, som Jackie sa, så är rävar klart underrepresenterade i svenska leksaksbutiker. Det tog oss tid och kärlek att hitta den, ska ni veta. Humor? Ja, vi tyckte i alla fall det var väldigt roligt!
Fick höra senare att räven ska få åka med på de spelningar som är kvar. Det tackar vi såklart för - men gladast är nog räven.

Fler bilder från Örebro kommer imorgon, nu susar jag till Jönköping.

All kärlek från ytterligare en gammal räv

image100

Kommentarer
Postat av: Ann

Jag var också i Örebro och såg när räven blev uppkastad. Så himla gulligt initiativ av er, verkligen!

2007-12-09 @ 18:01:55
Postat av: tilla

Tack! Kanske var Örebro "min turnés" roligaste spelning...

2007-12-09 @ 22:30:58
URL: http://dontblameCruella.blogg.se
Postat av: tilla

Tack! Kanske var Örebro "min turnés" roligaste spelning...

2007-12-09 @ 22:31:10
URL: http://dontblameCruella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0