Som en försenad julklapp, kanske


Jag letade igenom lite gamla skivor med bilder. Någon skiva hette visst "Bilder sommarturné 2006" och innehöll ett litet gäng halvdåliga bilder från olika städer. De bilderna är totalt ointressanta, men jag hittade också fyra bilder från genrepet 06 som jag tycker är helt okej. Jag delar med mig och är en försenad jultomte med halvtjaskiga presenter. God jul.

image142
(Vad har Johan för frisyr egentligen?!)



och så en till för att den är så söt och för att jag ser så liten och snäll ut;



All kärlek,
er handikappade C

Kommentarer
Postat av: Tindraz

lyckades du inte fånga mig på någon bild? =)

2007-12-27 @ 01:25:45
Postat av: Clara

åh vad fina bilder

2007-12-30 @ 23:09:03
URL: http://www.mittlivsomboyfreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0