Om man står sig själv närmst, ligger jag hellre ner bredvid någon annan



Bättre än:




Om jag inte hade åkt den här turnén hade jag inte lärt känna tjejerna. Hade inte lärt känna Johanna som just ringde mig för att berätta att hon har en plats vid kravallen framför scen åt mig. Jag har världens sämsta dag. Jag har fräst och surat och varit hemsk. Har legat på mitt hotellrum i flera timmar o glott på tv och sovit och bara försökt leva med mig själv. Idag är det svårt, något är fel men jag vet inte vad. Sånt går över. Imorgon kommer jag inte förstå vad jag surade över. Nu ringde Johanna som sagt och jag skulle kunna gråta av glädje för att jag har henne.

Nu beger jag mig till Gasklockorna och dansar häcken av mig tillsammans med mina favorittjejer.

C

Kommentarer
Postat av: Johanna

Matilda!!:D Vilket gulligt inlägg, jag har tur som har dig! Det är mycket roligare när du är där framme med oss, det är inte samma sak utan dig.

2008-08-17 @ 22:28:04
URL: http://stort-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0