Sundsvall - Nkpg - Ullared - Nkpg - Karlskrona


Mia med sin nätta shoppingvagn. Lägg märke till den hysteriska blicken som bara drabbar folk som varit på Gekås för länge.


Varje gång jag ska skriva ett blogginlägg drabbas jag av skrivkramp när jag ska skriva rubriken. Vill gärna sätta stadsnamn som rubrik, men det är så fantasilöst att jag inte kan tillåta mig själv till att göra det. Nu gör jag det ändå.

Åker buss, vi har precis lämnat Kalmar och når Karlskrona om ungefär en timme. Mia har följt med, vilket är roligt eftersom hon inte vet speicellt mycket om Lasse och hänger med för att umgås. Hon har sagt något i stil med att det är dags att ta reda på vad jag ägnar så mycket tid åt. Tycker det är sött på något vis, jag är lite smickrad. Tyvärr spöade hon mig i yatzy för en stund sedan, men jag antar att det är skit man får ta. Jag vann i alla fall över Johanna.

Vår busschaffis köpte Magnus Ugglas samlade någonting när vi stannade för att käka lunch. Nu vägrar han låta oss lyssna på Lasse. Otäckt är att jag rätt vad det är kommer på mig själv med att sjunga med. När fastnade alla Magnus Ugglas låtar i mitt huvud? Mitt huvud är sannerligen fullt med mycket skit, inte konstigt att man förlorar en del viktig information ibland.

Igår vad jag, Mia och Becca i Ullared. Knappade in fel adress på gps:en så vi körde en fin sväng i skogarna kring Falkenberg. Gjorde inte så mycket, utöver att Mia försökte köra 120 på 90väg så att jag och Becca blev lite kissnödiga. Handlade upp allt jag hade och lite till. Alla frågar vad jag köpte egentligen och jag vet faktiskt inte. Gör mig lite nervös, minns bara småsaker. Handlade kattlåda och kattsand och kattmat. Skyller allt på katten. Köpte lite kläder också, helt fantastiskt roligt.

Nu regnar det. Johanna hoppas hela tiden på att det ska fortsätta regna så att Lasse ska ha sin skinnjacka på sig för att han är så snygg i den. Det har hon helt rätt i. För en gångs skull hoppas vi alltså på regn.

Vi ses
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0