After eight

Ligger i soffan med huvudvärk o tycker alldeles lagom synd om mig själv och trycker i mig after eight. Morsan och jag har haft en deal; Hon ska skriva kontrakt i Jönköping imorgon och om hon inte hört något från sin flirt i Gnosjö innan måndag ska vi åka ner till Ullared direkt efter att kontraktet skrivits. Annars hade hon velat hälsa på honom, alltså. Inte ett ord har hörts från hans sida, så nu är det full rulle mot Ullared imorgon. Morsan är lite bitter, men situationen hade varit betydligt värre utan vadet, det är jag ganska säker på.

Blombudet kom fram förresten! Vår fantastiska fansbusschaufför Riddarn fyllde 50 år på annandagen. Stort grattis till honom igen.

En panodil på det här kanske?

C

Kommentarer
Postat av: sandra

ligger också med huvudvärk och tycker synd om mig själv idag. parallelliv? fast en annan har ju inte turen att få åka till ullared imorgon..

2008-12-28 @ 22:23:58
URL: http://accordingtosandra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0