Love actually

Upptäckte att Love actually gick på tv när jag kom hem från jobbet nyss. Sitter och kollar i soffan nu, med datorn i knäet. Jag har kanske sett den här filmen ungefär hundra gånger. Jag är rätt svag för romantiska komedier. Särskilt den här. Fast jag kan inte låta bli att störa mig... Inte fan stannar hela världen är jag drar av mig kläderna för att hoppa i ett bad... Ni vet den där scenen när hon tjejen hoppar i för att simma efter killens papper... Ljuv musik när hon börjar klä av sig och hoppa i och han står bara och tittar. Öh. Borde skaffa mig en bra musiker som smälter in lätt och kan spela lite stämningshöjande bakgrundsmusik varje gång jag klär av mig. Eller egentligen varje gång jag dyker upp.

Jobbat 11-21 och nu ska jag typ äta lite strax och sova o sen jobbar jag sista julbordet imorgon! Woho! Sen jobbar jag visserligen på måndag, men bara ett par timmar vanlig lunchservering. Känns som om jag bara jobbat o jobbat hela december... Men det har jag ju iofs också...

VI hörs snart,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0