Minnestripp

Har precis ägnat ett par timmar åt att tanka in det jag behöver från de fem dvdskivor som innehåller all info jag hade på Indira. En del saker behöver jag ju helt enkelt inte längre, en del grejer har jag bara gått igenom. Behöver exempelvis inte ha tretusen bilder på Lars Winnerbäck i datorn. Jag kan gott och väl leta fram skivorna om jag nån gång skulle känna ett behov av att frossa i bilder, vilket jag ställer mig rätt tveksam till att jag kommer vilja.

Hittade dock en och annan bild som väckte minnen. Bilden nedan ger mig kalla kårar, just den bilden gör att jag minns hur sjukt ont jag hade när jag gjorde tatueringen. Herrejösses.


Ska dela med mig av fler roliga saker någon annan dag, nu ska jag definitivt sova om jag ska orka jobba sista dagen innan jul imorgon.

Kram
C


Kommentarer
Postat av: Mikaela Claesson

Jösses vilken snygg tatuering !! :)

2008-12-25 @ 14:37:37
Postat av: tilla

Tack! :)

2008-12-25 @ 15:20:27
URL: http://dontblamecruella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0