Skylten! (och en kärleksförklaring)

Några saker värda att nämna innan jag slocknar:

1. Jag älskar Johanna.
Om det inte framgått tidigare eller om jag helt enkelt glömt att säga det. Jag älskar Johanna. När jag ser henne blir jag glad ända in i själen och fylls av sån kärlek att jag skulle sätta mitt liv för att skydda hennes.

2. Jag kan inte sluta nynna "och presenterar mig alltid extra artigt för män" istället för "och presenterar mig alltid extra artigt, men" i den där Lasse Lindh låten...

3. Jag hittade nyss katten instängd i bastun (används som förråd, alltså inte varmt, inte grillad katt). Eftersom hon är stum har hon liksom inte sagt någonting särskilt utan lagt sig tillrätta i sin resebur som stod där inne. Mamma har säkert sovit nån eller ett par timmar i alla fall. Jag undrar hur länge katten suttit i bastun...

4. Navid Modiri & Gudarna är grymma och nog fan kan det röjas på Skylten. Jag ska sluta påstå motsatsen.

5. På vägen hem prövade jag om man kunde hålla den hastighet som var på förra skylten istället för den senaste. Alltså om man åker av motorvägen så får man hålla 110 fast det blir 90. När det sen blir 70 får man håla 90. Det visade sig att det var mer eller mindre problemlöst att ligga i 100 km i timmen på Strandvägen. Två tips på vägen; sakta ner lite grann vid de ställen där man kanar in i bergväggen om fästet släpper och pröva helst inte den här leken när det är dagsljus och poliserna är vakna. Här i Kolmården finns det nämligen inga poliser på kvälls/nattetid. Och en tredje grej; Ni som kan Pärlans regnr behöver helst inte ge det till polisen ihop med det här blogginlägget.

6. Sjukt trött. Absurt trött. Fascinerande trött. Och nyduschad. Så svettig efter ovan nämnda gig på Skylten att kläderna fortfarande var blöta (inte fuktiga utan blöta) när jag kom hem en timme efter giget.

7. Jag vann precis en dialog mot Tim. Om någon tror att man har dialoger med och inte mot personer, så är det fel. Jag fick precis sista ordet i en msn-konversation. Det har gått 8 minuter utan svar. Jag anser därmed att jag vann. Jag ska förklara någon dag.

8. Jag behöver sovplats i Sthlm på måndag. Puss utlovas.

9. Nummer 8 var ett skämt. Fast jag behöver sovplats. Fast jag tänker inte annonsera det på min blogg. Detta är alltså inte en kontaktannons. Eller? Popare söker popare.

God natt,
C


Kommentarer
Postat av: sandra

haha. söt.

2008-12-06 @ 01:24:18
URL: http://accordingtosandra.wordpress.com
Postat av: Tindraz

Mot en puss är du alltid välkommen! =)

2008-12-06 @ 09:30:48
Postat av: johanna

2008-12-07 @ 17:04:13
Postat av: Johanna

haha, Vad söt du är! Jag älskar dig så mycket tilla :)

2008-12-07 @ 17:05:47
URL: http://stort-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0