Foton!

image189


Igår ringde de från Elgiganten och meddelade att mina foton var klara. Underligt hur man kan bli så lycklig över att äntligen få hämta ut sina digitala bilder - jag har ju sett dom allihop flera gånger om. Var i alla fall barnsligt glad och hämtade mina 301 foton. Man skulle kunna säga att procentuellt var de uppdelade ungefär såhär;
40 % Lasse
30 % Sensation (min fölunge)
10 % Semester på Gotland
10 % Övriga hästar
10 % Diverse vänner

Helt absurt mycket foton på Lasse (och Jerker?!). Jag skulle kunna fylla en vägg (en liten vägg).

Jag vill visa alla mina framkallade bilder, men jag har ju redan visat dom digitalt.... Jag ger er ett par bilder här istället.

C

     

Kommentarer
Postat av: krille

Fantastiskt vacker bild! Får vi se lite LW bilder med?! Du verkar ju ha en del ;) Tjing Tjong!

2008-02-12 @ 11:44:10
Postat av: sandra

håller med föregående talare: grymt vacker bild!

2008-02-12 @ 21:17:00
URL: http://accordingtosandra.wordpress.com
Postat av: Mike

Mycket fin bild! *Kram*

2008-03-22 @ 06:48:15
URL: http://www.murderama.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0