"är det de homosexuella som driver överallt?"


Idag har jag hört vad som kan vara Sveriges genom tiderna roligaste radiointervju (30 jan, kl 15:00), åtminstone om man bortser från att mannen är allvarlig. Eller så är det precis det som är så roligt. Bläddra fram till nyhet två och hör Åka Green upprört förklara att anledningen till att han blev utesluten ur IOGT antagligen är att de homosexuella håller på att ta över världen. Stackars förvirrade gubbe, någon borde gräva ner honom levande.

Om någon inte lyckas få ljud;

"jag tycker att det är kränkande, överhuvudtaget känns det väldigt konstigt... och jag menar, hur kan de homosexuella veta att jag tillhör där.. om det nu inte finns någon nära då i styrelsen som har tillgång till medlemsregister eller så här då, så att jag tycker det känns vääldigt väldigt konstigt. och då är frågan den alltså; är det de homosexuella som driver då överallt då (reporten fnissar) för att påverka, det är ju det man undrar egentligen, eftersom styrelsen inte kan trycka det här ifrån sig"

Cruella tackar Åke Green för ett gott skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0