Bilder från Grammis

Mina bilder från Grammis blev inte så mycket att ha, satt allra längst bort från scen - inget guldläge för fotografering. Men, här är ett par i alla fall. Jag må vara en bitterfitta, men jag var tvungen att kasta in en bild på Lasse Stefanz dansare. De gjorde mig så frusterad! Har vi inte kommit längre på 2000-talet än att gamla äckliga gubbar väljer att ha ett gäng sexiga brudar dansande kring sig. Så jävla töntigt.

Något som däremot inte var töntigt utan bara fantastiskt, var Anna Ternheim. Kanske den vackraste människan i hela världen? Jag tror faktiskt det.

C

image166

image172

image170

image171

Kommentarer
Postat av: krille

Visst fan ser det löjligt ut!...var det en trevlig tillställning annars?!

2008-01-10 @ 21:39:39
Postat av: tilla

Det var det faktiskt, men ge mig två år så ska jag ha skaffat mig ett bra jobb och sitta i ankdammen och äta middag!

2008-01-11 @ 09:25:01
URL: http://dontblameCruella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0