Minnen

Hittade lite bilder på mammas gamla dator igår, fick  mig ett gott skratt o lite nostalgi. Jag är självklart inte sämre än att jag delar med mig;

Jag sa nån gång till Tindraz att jag upplevde det som att Lasse ibland tittade rakt in i min kamera. Jag antar att det här kan ses som något slags vidareutveckling på den tesen. Karlskrona 2004.

image178image177

Såhär såg jag innan tidigare nämnda konsert. Fotot är bara för snyggt. Matilda 16 år;
image176

Studenten 2006, a little bit poppish;

image174

Innan studentbal 2006, se hur jag elegant förstör hela bilden! För att få igen klänningen i ryggen krävdes Hanna, Jonas och min mamma, som alla drog med all sin kraft. Jag kunde inte andas på hela middagen, men sen körde Jonas och jag en improviserad twist-variant och jag var back in the game.

image173

Nu är det lunchdags!

C

Kommentarer
Postat av: Tindraz

Kunde du sitta ner med den klänningen? =D

2008-01-14 @ 14:38:38
Postat av: tilla

nej, men det fick gå ändå!

2008-01-14 @ 16:14:21
URL: http://dontblameCruella.blogg.se
Postat av: Tindraz

Jo, tjusig är du! Och vill man vara fin får man lida pin. =)
Jag hade 10cm klack när jag gick på bal. Är det bal så är det, även om man råkar vara 181cm. =D

2008-01-15 @ 13:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0