Helsingborg

Helsingborg 10 juli, 02:30


Nu är två dagar (mer eller mindre) i Helsingborg avklarade och det är dags att plocka ihop sina prylar igen. Just nu ligger de i en röra över golvet, måste packa väskan innan jag somnar, jag litar inte på mig själv på mornarna. Jag och M har varit på långpromenad i stan idag, gått ut på piren och upp i Kärnan. Det var hurtigt och riktigt trevligt. Jag gillar att promenixa och solen sken så snällt så.



Turnépremiären var härlig, kanske var det allra allra bästa att Tvivel dammats av och fått liv igen. Mycket låtar från de senaste skivorna men inte så många från den allra senaste. Jag gillar det här, men det gör jag ju alltid. Det är underligt att inte stå längst fram.

Min kamera har det lite jobbigt just nu och bilderna är därefter. Kastar dock upp ett par av mina dåliga bilder, så får ni i alla fall ett begrepp om hur det såg ut.





C

Kommentarer
Postat av: sandra

gud vad mysigt det verkar. hör av dig när ni är i västeråstrakten om du har tid att ses en litenliten stund? :)

2008-07-11 @ 17:07:55
URL: http://accordingtosandra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0