Karlstad

Vår buss rullar in i Karlstad för att plocka upp fans. Jag är så trött att jag ser stjärnor, men mina flickor håller mig glad och road. Jag saknar hemma men vill å andra sidan aldrig komma hem igen. Fast alltså, det vill jag ju, men ja... Ni kanske förstår.

Jag ger er en bild på mig, ful och dan, men ändå. Gig i Varberg och vattnet på scentaket släppte lite... Över mig typ.

Igår var min 50e winnerbäck-konsert. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Det är mäktigt, mäktigt men underligt. Tänk vad mycket tid man har lagt, så mycket pengar och energi. Men tänk på vad man fått tillbaka... Undra vem jag blivit utan Lasse. Undra vad jag hade gjort med all tid... Kastar än en gång upp min gamla bild från genrepet 06. Den är bara så söt.



C

Kommentarer
Postat av: krille

Nästa vecka lovas finare väder!=)

2008-07-19 @ 09:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0