Zoo

Funny har varit hos mamma hela veckan, Jonas är och semestrar i Danmark. Kattstackarn kunde inte gärna klara sig själv. Som mot kompensation blev jag tvungen att ta med mig hennes hund över helgen när hon åker till Skillingaryd (!). I natt har Funny sovit på min rygg och Hugo har stått nedanför sängen och skällt på alla som gått förbi utanför på väg hem från krogen.

Idag tänkte jag samla lite fler vuxenpoäng. Ska ner till stan och köpa en väska på hjul. I dagsläget brukar jag släpa runt på Jonas sportväska, men igår fick jag nog. Efter det ska jag till sjukhuset. Jag har lovat att försöka smuggla in min dator till prinsessan för att kunna se på film. Konstigt att en sån liten sak, något så oskyldigt, kan kännas som en stor brottslig handling. Konstigt att någon man älskar så varmt och högt kan ligga inlåst på sjukhuset. Snart är 500 bitar pussel på plats. Jag har lovat att ta med kartong och lim, vi ska sätta upp pusslet på väggen när det är klart. Prinsessan gillar att se resultat.  Prinsessan gillar att se resultat.

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0