Öland




Jonas och jag insåg att vi hade ett par lediga dagar ihop. Jag har jobbat mer än tillräckligt senaste tiden så vi tog en spontansemester till Öland. Kändes lite crazy, vi åkte på söndag förmiddag och åkte hem igen tisdag förmiddag. Var borta från Norrköping 52 timmar. Skönt var det i vilket fall, även om jag verkligen trodde att de där 28 milen till Öland inte skulle ta fullt så lång tid att köra.

Hyrde en söt liten campingstuga på Ekerums camping. Käkade kilovis med godis, låg i solen och filade brännan, badade och åt färskpotatis. Har mått sämre, verkligen. Första gången på väldigt länge som jag känt mig slö men lugn i det. Jag gillar varken Öland eller Gotland men jag gillar att åka iväg som ett riktigt Svensson-par och bara vara. Jag blir nog en riktig medelsvensson när jag blir äldre. Jag har bäddat bra. Förra året i augusti åkte Jonas och jag med husvagn till Gotland ett par dagar. I år blev det stuga på Öland. Jag undrar vad vi gör nästa sommar...

Kärlek,

Cruella


Ganska söta.


Badkruka.

Kommentarer
Postat av: Tindraz

Mysigt! Som det svenssonpar vi är semestrade vi med att jobba på hultan. =D

2008-06-16 @ 11:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0