Känd skådespelare tog springnota

I lördags kväll övervägde jag att skriva ett blogginlägg om att jag haft en tråkig dag på jobbet, då plötsligt en "känd skådespelare" stod i entrén och ville ha rum. Vårt hotell ligger ute på vischan utanför Norrköping och jag o kocken fnissade gott åt att ha en kändis i lokalerna. Serverade lite mat och dryck men de höll sig mest för sig själva. Mumlade hela tiden om att han skulle betala senare, någon annan skulle komma. Skit samma, tänkte jag, som ändå inte skulle jobba på söndagen. Åkte med gott samvete hemåt o såg slutet på Melodifestivalen.

Idag skriver Expressen att "Känd skådespelare tog springnota". Håll i hatten! Min mor ringde suckande och sa att pressen fullkomligt ringer ner henne i frågan och att allt hon säger är "ingen kommentarer". Roligt att se hur en historia växer fram och likätarjournalisternas fantastiska förmåga att göra hönor av fjädrar.

Och jag? Jag fick en riktigt bra Lassie.

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0