Byta däck

Kände att jag var tvungen att delge en bild tagen när jag kom hem efter att ha bytt däck i mackens gör-det-själv-hall. Jag hade verkligen inte en aning om att jag hade hela fejset fullt i skit. Men det hade jag!

image229


Att vara tjej och byta däck i hall skulle kunna vara en väldigt enkel match - så fort jag körde in bilen genom portarna kom en man fram för att hjälpa mig. Nu råkar jag vara en sån brud som mest blir förbannad istället för tacksam och sköter hellre jobbet själv. Min pappa suckade när jag beklagade mig över mäns övertygelse om att tjejer är oförmögna att byta däck - som att jag skulle kört bilen till hallen och bara hoppats på att någon skulle lösa resten åt mig... Pappa menade på att jag ska vara tacksam, men tyvärr. Jag är en bitterfitta, en bitterfitta som kan byta däck och det är jag jäkligt nöjd över.

C

Kommentarer
Postat av: sandra

haha! det är verkligen något att vara stolt över :)

2008-05-10 @ 01:01:25
URL: http://accordingtosandra.wordpress.com
Postat av: krille

"Strimmor, ett skitigt fönster mot världen" ;p

2008-05-19 @ 15:50:44
Postat av: tilla

En skitig tilla mot världen :)

2008-05-19 @ 17:34:09
URL: http://dontblameCruella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0