Dödsstjärnan på turné?

image234


För er som tänkt besöka Sjuhäradsfestivalen i Ulricehamn den 24-26 juli kan jag nästan utlova att Dödsstjärnan (en utökad version som inkluderar Vilska Lindgren) kommer att finnas på plats någon av dagarna. Helt klart är det inte och jag borde antagligen hålla käften, men det är mycket tråkigare.

Såg precis min sambo komma gående tvärs innergården med cykeln. Han har varit barnvakt åt sin brorson sen i förmiddags. Det är skönt att se honom, det är alltid skönt att se honom. Särskilt nu när det visade sig att han fått en chokladask som tack. Men skämt åt sido, han är fantastisk. Jag har en fantastisk sambo.

11 maj förlovade jag mig. Vi oss. En konstig sak som på något sätt känns för vuxen för mig. Känns så himla underligt, men tryggt på något vis. Ringen skaver lite ibland, ofta när jag kör bil, jag vet inte varför. Men den känns trygg. Som att alltid hålla Jonas i handen.

Jag är så himla förvirrad att jag drömmer om dagar då jag kunde ligga kvar i sängen och bara ligga där. Jag är så trött. Fast jag är glad på något vis, bara lite rädd att bli vuxen antar jag. Men ringen sitter fint på fingret och det känns tryggt.

C

image232

Kommentarer
Postat av: sandra

men iiih grattis ju! :)

2008-05-22 @ 00:34:06
URL: http://accordingtosandra.wordpress.com
Postat av: Klein

"Som att alltid hålla Jonas i handen"...
Åh så fint! :) grattis

2008-05-22 @ 09:54:56
URL: http://hemlighetenskammare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0