Money makes the world go round?


Puh, jag har jobbat lördag, söndag, tisdag, torsdag, fredag och känner mig ganska slut - men imorgon är jag ledig! Känns helt befriande, är uppe sent ikväll och tänker sova gott i natt. Måndag och onsdag har varit skoldagar och jag har haft mycket att göra (även om jag inte nödvändigtvis varit i skolan).

Imorgon blir det nog Norrköping Horse Show och kanske hundutställning på Himpafältet. Pappa och Rita ställer ut sina pekingeser och pomerian. Har nog tänkt åka dit och heja lite.

Ikväll är jag hundvakt till Hugo. Han traskar runt här och undrar vad katten är för liten filur. Katten fräser och fräser och Hugo fattar noll. Jag vet inte vem jag ska tycka synd om.

Den 20 juni jobbar jag min sista dag i serveringen och åker upp till Stockholm 23 juni för att börja jobba. Jag räknar dagarna..


C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0