Ingen vind...

...kan blåsa omkull oss nu kanske Lasse Lindh skulle säga men mig och min flört blåste nog bort idag. En fika och en plötslig insikt att spåret jag var inne på ledde åt fel håll. Tack och adjö. Man ska lita på sin magkänsla, sägs det ju och med det i åtanke tog jag ett beslut. Jag är otroligt dålig på att ta beslut, velar alltid fram och tillbaka. Känslan när ett beslut väl är taget och genomfört, är dock helt fantastisk.

Jag och Teresa åkte från hemstadsångesten ner till Linköping och såg Lasse Lindh spela på Skylten. Det var lite konstigt. Det tog lång tid för publiken att komma igång, till skillnad från Markus Krunegårds gig på Hugos i Norrköping igår, där publiken var packad och glad från början till slut. Efter Lasses gig hamnade vi i en lägenhet och sen på Platens. Första utegången i Linköping någonsin för mig. Häftigt. Platens var.. öh.. en nattklubb. Med allt vad det innebär.

Jag kommer att recensera båda spelningarna och Teresa kommer att lägga ut sina fantastiska bilder på den också fantastiska sidan www.musicstage.se

Johanna och Lina kom förbi utanför Skylten, men hade inte råd att gå in. Imorgon ska Johanna köa till Håkan utanför Flygeln. Ska försöka ta mig dit och hålla henne sällskap och skvallra lite.

Nu är det sovdags för x antal timmar sen. Jag har gjort både bra och dåliga saker idag. Ibland kombinerat. En lång dag men nu får det vara slut för idag.

Puss.
C

Kommentarer
Postat av: Linda

På tal om Markus Krunegård så ska han spela på våran endagsfestival här i Umeå ikväll. Ska bli riktigt kul! Hello Saferide å några andra ska också hit...känns som att ikväll är en bra kväll att bredda sin musiksmak =)

2008-11-01 @ 13:50:26
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0