MITTWOCH

Om en timme kommer Michaela. Vi ska ta Pärlan och susa ner till Nyköping och se Tiger Lou. Från början var vi fyra som skulle åka, nu är det Micha och jag neråt och Dan också på hemväg. Duger lika bra det.

Har börjat starta varje morgonpromenad till jobbet med samma spellista:

1. High drama - Laakso
2. Flen/Paris - kent
3. Ansgar & Evelyne - kent
4. Dom som försvann - kent
5. Hotel song - Regina spektor
6. I need some fine wine - Cardigans
7. Om jag ska dö - Navid Modiri & Gudarna
8. Räknar mig lugn - Navid Modiri & Gudarna
9. What have I done - Anna Ternheim

Såhär svart på vitt ser jag att den här spellistan sannerligen lämnar lite till fantasin. Jag ska putsa lite på den så återkommer jag. Navid ryker garanterat. Den skulle behöva bli ungefär tre låtar längre, jag hinner lagom till Skanstull så är listan slut. Min mp3spelare vill dock inte veta av någon ny musik och vägrar därför kommunicera med datorn. Det försvårar.

Jaja, jag ska försöka göra något vettigt istället. Kanske varm nyponsoppa.

C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0