Skönheten





Min vackra jacka. Min kamera däremot, har tappat sin skärpa helt. Hur jag än gör går det inte att få skärpa, varesig det är dagsljus eller lampljus. Ni får alltså ha överseende med bildkvalitén...

Var och tittade på lägenheten i Aspudden förut. Helt fantastisk lägenhet. Den är bara 38 kvadrat men känns stor och har all charm man kan tänka sig. Superfräscht kök och badrum också. Nu återstår bara att avgöra om 4400 kr i månaden ryms i min extremt lilla budget. Eller ja, det vet jag att det inte gör, men frågan är hur många timmar i månaden jag är beredd att jobba för att ha en fast bostad i minst ett år framöver. Dessutom en egen lägenhet och nära stan. 60 timmar i månaden utöver plugg på heltid? Mer? I så fall är den perfekt.


Kommentarer
Postat av: Linda

så sjukt snygg jacka! förstår att du är nöjd med den där...bär den med stolthet! :)

2008-11-10 @ 21:54:00
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0