Snökaos

Nu ni! Nu är det typ 20 cm snö utanför mitt fönster i Årsta!

På lunchen idag tog jag bilen upp till Märsta för att kolla på stallplatser till Olga och Senan. Tanken är att mina ögonstenar ska bli 08:or i januari. Att ta bilen till Märsta visade sig vara lättare sagt än gjort. I Stockholm (och runt om i Sverige, har jag förstått) har det nämligen varit snökaos och vägarna var ingen höjdare. När jag skulle köra från Åsögatan sopade jag av bilen och hoppade in. När jag la i backen och skulle backa ur min ruta var alla rutor igensnöade igen...

Michaela har hållit mig sällskap hela kvällen. Vi har precis kollat repris av Dansbandskampen (!) och nu är det dags att rulla upp till Arlanda för att hämta mamma. Hon har varit två veckor i Thailand och skulle ha landat på Arlanda 23.30. Nu är flyget försenat till 01:35. Bara att hålla tummarna att det inte blir ytterligare förseningar.

Känns som att jag har så mycket skvaller till er kära bloggläsare, men det får bli senare i veckan. Det börjar bli dags att rulla norrut.

Vi hörs snart,
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0