Det här är vad de säger

"Och det här är vad alla har sagt om dig:
håll dig borta från honom han kommer att såra dig
det här är vad alla har varnat mig
hej du är så bräcklig det kommer att krossa dig
Det här är vad alla har sagt om mig:
håll dig borta från elden
gå inte ute
bär alltid mössa
klä in dig i wellpapp
för du kommer att skadas ge dig aldrig hän
du har så veka leder
du kommer att skrapa dina knän

Och det här är vad magen säger om dig:
du gillar mig för mycket det måste vara nåt fel på dig
och det här är vad hjärnan har sagt om mig
jag måste vara galen jag har aldrig känt så mycket som jag gör när jag är med dig
jag har aldrig känts så mycket som jag gör när jag är med dig"

- A. Norlin, Det här är vad de säger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0