To be gone



Jag har lyckats byta lite färger och ordna om lite på bloggen! Är väldigt nöjd och stolt. Jag ska försöka fortsätta pyssla lite i dagarna, får vi se om jag lyckas fixa till något vettigt. Det här med koder är inte riktigt min grej, men lite roligt är det allt. Nu har jag alltså en lite fräschare blogg med priset lite mindre sömn och ingen matlåda till imorn.


Dagens lärdom är att aldrig lita på en fotografs ord. För några veckor sedan blev jag fotad av Sonic inför ett reportage om Anna Ternheim. Jag var rätt motig men fotografen övertalade mig genom att vara trevlig och charmig och försäkrade mig om att bilden skulle bli så liten att det inte var något att oroa sig över. Igår när jag o en kollega äter lunch ropar han från andra änden bordet: MEN KOLLA! Och håller upp ett uppslag i nya Sonic. Där är jag; Kisandes in i kameran. Bilden är så stor att jag nästan är tryckt i skala 1:1. Jag tar upp en halv sida, mitt nylle och min tatuering. To be gone. Jo man tackar.

C

Kommentarer
Postat av: sandra

jag fick mig allt en liten chock när jag slog upp sonic häromdagen och hittade en fin liten (?) tilla där helt plötsligt. men jag upplevde att storleken inte alls var fel, eftersom du var FRUKTANSVÄRT vacker.



snygg blogglayout förresten! :)

2008-10-21 @ 23:50:46
URL: http://accordingtosandra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0