Dilemma



Har precis tryckt i mig rester från någon gång förra veckan. I tillagningsprocessen såg det ut som ovan, vilket kanske säger en del om vilket humör jag var på när jag lagade maten; en burk kikärtor, en burk vita bönor, en röd lök, typ 10 bortglömda cornbitar o senare tillkom lite havregrädde också. Vilket party...

Kl 20:30 börjar ett medelpass på Friskis inne i stan och jag har ett träningskort som jag betalat dyra pengar för o inte aktiverat än. Borde alltså sluta äta ur gårdagens godispåse och om en stund byta om till tränings-outfiten. Herrejösses.

Högst upp på min önskelista just nu står en dvd-spelare. Tur för mig att jag är luspank, annars skulle jag antagligen inte ens komma till jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0