What have I done?

Annas nya singel är så vacker att jag går sönder lite varje gång jag hör den. Vad jag i övrigt tycker om Anna Ternheim kan man läsa i nästa nummer av Sonic. Herregud. What have I done?

Imorse blev jag en erfarenhet rikare. Sensation (min unghingst) kastrerades och jag stod och höll i honom. Stackars Senan var så drogad att han inte överhuvudtaget fattade vad som hände. Veterinären snittade och det sprutade blod åt alla håll. Uh. Om jag får en son ska han inte kastreras.

Nu sitter jag hemma i Årsta. Imorn ska jag ner till Norpan och ge grabben smärtstillande. Stackars min bebis. Var i Norpan igår kväll och firade min pappa som fyllde 49. Tyckte på något underligt sätt att han rimligtvis borde bli äldre. Det tyckte inte pappa. Det skiljer 11,5 år mellan mina föräldrar. Känns skumt att pappa inte ens är 50 när morsan snart är 61.

En härlig sak med min lägenhet är att man har utsikt över tvärbanan. Sitter här på dagarna och tittar på folk som springer till och från den. Låter kanske tråkigt, men det är oerhört underskattat faktiskt. Folk ser obeskrivbart dumma ut när de springer och missar tåget.

Det här inlägget blir väldigt osammanhängande.Jag har ätit 3 bullar och 6 kakor till kvällsmat och är därmed fortfarande hungrig. Ska göra något åt det. Snaart. På söndag flyttar Funny hit. Måste göra lägenheten mer kattvänlig innan jag somnar och återvänder till min gråa, regniga hemstad.

Vi ses,

C


Kommentarer
Postat av: Linda

Mysigt att få upp kissen, det ger mycket mer liv i lägenheten!



Idag äre väl kanelbullens dag, så jag tycker du ska fira det med att äta ännu lite fler bullar, om du har några kvar :)

2008-10-04 @ 16:04:03
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0