En tisdag


"Jaqueline säger: (20.32.02)
jag tänkte gå å lyssna på svante thuresson - men köpte ett big tasty plusmeny istället.."



Jag har packat två flyttkartonger. Båda är fyllda i porslin, men det står några tallrikar och lite skålar kvar på diskbänken. Glas har jag inte ens börjat packa ner. Skåpen ser gapande tomma ut, trots att jag lämnar lite av mina prylar kvar till Jonas. Känner mig väldigt osäker på vad jag ska packa ner och vad som ska lämnas kvar. Jag vill inte ta allt jag har och lägga i kartonger. Känns helt vrickat att packa ner något överhuvudtaget. Jag gillar verkligen den här lägenheten, den är hemma för mig.

Nu fick jag en impuls att göra kaka. Jonas och Mathilda sitter och pillar med hemsida till Qi Gong-huset. Blir till att styra stegen mot Ica för att köpa lite mjölk o ägg.

Vi hörs snart,

C

Kommentarer
Postat av: jaqueline

du får mig att verka så.. konsitg :P

2008-09-03 @ 19:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0